Pinned toot

On a related note: any Discord or Matrix or Telegram chats out there to join in the fediverse? I really do want to make an effort to make some more closer friendos on here...

Pinned toot

*shameless self-promotion*
Hey you should totally join my chat room! It's available on matrix, telegram, and Discord! You don't have to be on this instance or be a furry or anything! Just friendos being friendos. :P
Matrix: matrix.to/#/!BIUZtyMdIpyLsxMVc
Telegram: t.me/joinchat/CUUoYhDSBhiMJKIM
Discord: discord.gg/8eJvWQ

Pinned toot

It's that heckin' time of year again oh boyyyy

I make a ton of shitposts but also good posts. I am a huge computer and video game nerd, and I wanna be a game developer some dayyyyy....

Expect a mix of toots that are just jokes and live toots of my life because honestly I'm a living meme.

You can also find me at @Shadow8t4 for my alt account and @shadow8t4:matrix.werefoxsoftware.com on Matrix.

PM me if you wanna join this instance!!

Oh shoot I headed out too early one of the places I need to go to still isn't open for another 30 minutes lol

On a related note: any Discord or Matrix or Telegram chats out there to join in the fediverse? I really do want to make an effort to make some more closer friendos on here...

Please boost, looking for friends/followers Show more

Holy shit I'm actually awake at a decent hour??
it was hard but I made it happen and tbh my last dream was so weird but it was incredible. If I had any business in theater acts I would make that an act.

Ok honestly what is the *point* of the Android tablet market. It's so dead that even Google is ignoring it.

It just makes me sad about there are some legitimate reasons I could see using an Android tablet but because there aren't a ton of real reasons to get one other than that I feel stunted trying to convince myself to look at one.

This is the life, watching a friendo in Austin stream the new Spyro remake while I play with another friendo on OSRS.

Instead of going and buying the Spyro trilogy I am probably just gonna watch my friend play it because I miss my friends and I don't have a lot of money rn lol

Mkay I think time to go out and return a controller and maybe purchase a spyro soon.

lmao I just realized my guidelines have the lines "something something something json" and "something something something lightweight" in two sections for service specific rules. whoops.

Good thing no one cares.

Related to this, I've got a services list up now so when this does get transferred, there will be a full page I can link users to that tells them everything about the services we offer.

I can't believe I'm actually working on my Ghost instance again.
It's getting pretty solid. Hopefully I'll feel up to transferring things over to the main site sometime this week.

Mkay sign me up for any friendo chat rooms out there I need more friends and I wanna talk to you guys more. :c

Why in the world Sony never allows you to stop "your friend has joined a party" notifications I'll never know.

The PS Vita really is an underrated system and I'm so fucking glad my friend gave me his OLED model. Even with the scratches here and there it's a fantastic device.

Show more
Mastodon by Werefox Software

Werefox Software is a collection of services self-hosted and administered by @shadow8t4@werefoxsoftware.com and is open to the public, along with our other services. We offer a curated set of guidelines and promote an open and welcoming community and strive to provide services and features that appeal to our members and their needs.